2020. december 23., szerda

Keep the faith



Keep the faith 


Sok önző dolgot mondtam

De tudod baby, mellettem mindig lesz helyed .

Még ha azt is mondod "én hiszek"

fájdalmas lesz.


Sétálva, keresek kedveséget a vékony hangodba,

Miközben megrepedt szárnyakkal zuhanok. 


Ref: Nem,nem,nem, mutasd meg nekem a hited

Én mindnképp megörzőm neked.

Mivel mindenképp mi fogunk vesziteni

a holnap látványától.

Kiabáld hangosan, tartsd meg a hitet!

Nincs ellenség és nincs lehetetlen,

Lobban a tűz, és az érzékeis égnek,

Szökj meg az unalmas mindennapoktól.

Megigérem én megtartom a hitem!


A város tele van hibákkal,

Ha én változok valamilyen módon

Ne félj, a szívemben lévő dolgok, nem változnak.

Ez a kevés szó, egy bohóc fájdalmát hordozza

Hamis mosollyal, állok.


Ref1 .Nem,nem,nem, mutasd meg nekem a hited

Én mindnképp megörzőm neked.

Biztos belébresszük a fényt.

Ne sírj egyedül, tartsd meg a hitet.

Még akkor is ha a hang tovább megy,

az érzések itt maradnak.

Álmodj,törj össze majd állj fel.

Mindent megfogadok, szóval tartsd meg a hited.


Cselekedtemmel,hogy nem látok semmit és senkit , megbántottalak

Lehet, úgy érzed bezárkoztál, de én megmentelek.


A visszaszámlálás megkezdődik 5, 4

Ne érintsd meg az érzékelőt 3,2 

Nem változok meg , megtartom a hitem

Ebbe a játékba versenyezz a saját tempódba

IDeje felpörögni, szaladj, 1, 

Tedd erre az életed... 

Blahh...


Olyan közel van...

"Édes".


Ref. 

Álmodj,törj össze majd állj fel.

Mindent megfogadok, szóval tartsd meg a hited.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...