2021. október 4., hétfő

Hana no mau machi


És persze, nem maradhat ki a sorból a jelenlegi rapper sem, Uepi. Születésnapja alkalmából szintén hoztam egy számot még hozzá a Break The Records By You & For You solo számát.


Tatsuya Ueda: Hana no mau machi

A falu ahol táncolnak a virágok


Susogó virág szirmok táncolnak az utcán, ragyogó szinekkel megfestve
A tavaszi szellő áthatja az édes illatot.

Ha valami vonz, azonnal felemelem a fejem
Amikor szemeink találkoztak a világ megingott és szivűnk megremegett.

A veled töltött idő, olyan mint egy fény
Mert szeretem a zavaros mosolyt ártatlan arcodon.

A virág szirmok a tavaszi szellőben énekelnek, beborítva téged és engem
Meleg összefonodott újjaink időnként elcsúsznak.

A dologok amit aznap mondtál nekem "olyan vagy, mint a tavasz"
"Köszönöm, hogy visszahoztad a színeimet"

Mikor rájöttem, hogy érzéseink kölcsönösek, minden aggodalmam eltűnt.

Mikor becsukom a szemem, emlékszem a gondtalan pillanatokra
Jővönk színe olyan, mint a kék ég.

A virág szirmok a tavaszi szellőben énekelnek, beborítva téged és engem
Szorosan ragaszkodunk összefonódott ujjaink melegéhez.

"Bárcsak örökké tartana" ezek a boldog napok
Valósítsuk meg azt az álmot, amit aznap mondtál nekem
Az álmot semmi sem pótolhatja...

Sétáljunk "egymás mellett" az utcán, ahol a virágok táncoltak, mikor először találkoztunk
Nevessünk, fürödjünk a tavaszi napfényben
Egy ilyen álomban örökké...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...