2020. november 27., péntek

4U



4U 

Az eloérzetem kiugrott azon a nap, ott , abban a pillanatban.

Mind az öt érzékem, tisztában volt, a sors találkozásunkkal.


Majdnem olyanok voltunk mint a hold és a nap, te és én

Csak azért, mert önmagad voltál , én ragyoghattam. 


A városban áradó képzeletbeli álmok helyett

Aki állandó kedvességgel adott nekem reményt, neked

A szokásos szavak helyet az el nem fakuló érzéseket ajánlóm. 

A világ közepétol küldöm ezt a szerelmet Én kedves , édes kedvesem

Te vagy az utolsó barátnom... Te vagy!


Mindig anyagi dolgokat kerestem

De az emlékek, amelyeke nem látok a szememmel, káprázatosabban ragyognak.

 

Én és te mindent összekapcsolunk

Remélve, hogy így tovább élünk


Felnéztem a fényre, mely az eso után ragyogott

El fog érni, az aki örökre kedves nekem Fényesebb

Szivárogtam ebben a futurisztikus városban

Semmire sincs szükségem, de Köszönöm a kedvességed


Az akkori napok, annyira fényesek voltak, mint egy hatodik nagyságú csillag,

de a ragyogó holnap körül  adok egy csókot neked.


A városban áradó képzeletbeli álmok helyett

Aki állandó kedvességgel adott nekem reményt, neked

A szokásos szavak helyet ezeket az érzéseket akarom ajánlani ,amelyek nem fakulnak el.

A világ közepétol szeretném elküldeni ezt a szerelmet Én kedves , édes kedvesem


Szivárogtam ebben a futurisztikus városban

Semmire sincs szükségem, de Köszönöm a kedvességed

Te vagy az utolsó barátnom... Te vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...