2021. június 25., péntek

Kame Camera 7


 

Vol. 7 Felnőtt

Amikor elkezdtem tudósítani a baseballt és tudatosult bennem az idő, úgy éreztem, hogy kissé felnőttem. ( nevet). Ez az óra megfelelő az összes testvéremnek. Ugyanolyan órákat adtam ajándékban testvéreimnek, felhasználva azt a pénztösszeget, amit egy MVP díj megnyerése utána kaptam egy Jhonny's baseball bajnokságon. 

Most 25 éves vagyok, de nem tudom sikerült-e felnőtté vállnom vagy nem. Azt elmondhatom, hogy messze állok attól a felnőttképtől amit gyerekkoromban képzeltem. Amikor a generáciomat látom öltönyben, céghez menni, pénzről és életben elért sikerekről beszélni , még akkor is ha a karrierem hosszabb, mint az ővéké , úgy érzem, hogy felnőttkény felülmúlnak. Még mindig nem értem, hogyan kell kicserélni a hagyományos évközi ajándékozást, sem annak való megfelelés módját. (nevet). Most és a múltban is a közös társadalmi rendszertől és az időérzéktől elkülönülve maradok, mindig arra a pillanatra koncentrálok, amely a szemem előtt van és őszintén élek a szívemmel. Bizonyos értelemben, mivel ez egy olyan munka, ami lehetővé teszi a bennem élő "gyerek" továbbélését, távol állok a normális felnőttektől. De tudod ki a "megfelelő felnőtt"? Sem az emberek természete miatt nem ítélek, sem az életkoruk , sem a státuszuk miatt nem változtatom meg a velük való visoznyulást. Vannak emberek akiket akkor is tisztelek, ha fiatalabbak nálam és csak azért nem hízelgek az embereknek, mert idősebbek nálam. Hasonlóképpen a nőkkel. Ha ennek a személynek van bája, vonzódoma kor ellenére, ráadásul nemtől függetlenül egyenlő akarok lenni azzal aki tetszik. A másik oldalt nézve, nem tudok jóban lenni olyan emberekkel akik kis keretek közé zárják magukat, például "mert idősebb vagyok", "mert doktor vagyok", " mert ez egy jó egyetem". Bár nem akarok olyan felnőtté válni, aki azt állítja a "szabályok nem számítanak" . Mert úgy gondolom, hogy vannak szükséges szabályok, hogy mindenkivel együtt élhess. A vakon vakmerő természet nem klassz. Olyan felnőtt akarok lenni, aki a megfelelő időben, a megfelelő dolgot képes megtenni. 

Talán az eddigi tapasztalataimnak köszönhetem, hogy érlelem a "felnőtt gondolkodást". 

Jó ha van egy "felnőtt" oldalad és van egy "gyerek" oldalad, úgy gondolom, a fontos, hogy meglegyen az egyensúly. Finoman változik az emberek eltérő karaktere, munkája és gondolkodásmódja szerint. Például pontosan azért, mert ilyen munkát végzek, ott van az az oldal is ,amely felnőtté válhat. A szórakoztató egy "termék", olyan munka ahol az emberek előtt teljesítesz. Emiatt úgy gondolom, hogy ez egy olyan munka , ahol a szinpadon rendben van, ha megnyílik az érzelem és önző vagy. Így felosztva, van amikor az ember nyugodtnak érezheti magát. De nem akarom ezt megtenni. Még akkor is ha "termék" vagyok, szeretnék rendesen szembenézni egymással, mint mindkét fél, ugyanazzal a szemmel, ezért nem akarok, mint egy igazi szórakoztató viselkedni. Ebben a szakmában, nem kevés az esély arra, hogy a neved használják vagy az emberek rossz oldalát mutassa. Még ha észreveszem is, jelenlegi énem nem érti a haragot. Azt gondolom "Ő ilyen ember, eh... " , nem mondok semmit és egyszerűen kilépek. Rossz példának veszem. Ahhoz, hogy mindent pozítiv módon lehesen venni, az eddigi tapasztalt tapasztalataimnak kell megköszönni. 
Másrészről biztos vannak olyan dolog, amiket megtehetek, mert Kamenashi vagyok a szórakoztató. Néhány nappal ezelőtt, meglátogattam a sújtott területet, egy tévéműsorért, sokan elmosolyodtak látva az arcomon. Néhány feleség azt kérte tőlem "Ölelj meg, kérlek", és mivel a férjük azt mondta "Kérlek tedd meg" átöleltem nem tudom hány embert és nagyon boldogok voltak , én meg gondoltam "Ah, nagyon örülök, hogy ezt a munkát végzem." Aztán arra gondoltam, hogy a nők még ha felnőttek is lesznek, lányok maradnak. (nevet) A "felnőtt" és "gyerek" egyensúlyával együtt létezik "az igazi Kamenashi" és a "szórakoztató Kamenashi" is, és ez én vagyok. Szeretném dédelgetni mindkettőjüket, de talán eljutottam ahhoz a gondolathoz, hogy mindig nyugodt akarok lenni. Például a szórakoztató Kamenashiként, nem akarom kijavítani azt az elképzelést, hogy abszolut nem fogok olyan cselekedeteket / tevékenységeket végezni, amelyek kudarcot vallhatnak. Máskülönben, miután nyugodtan reflektáltam, anélkül, hogy az érzelmek elragadnának , úgy gondolom, hogy valami szükséges a Valódi Kamenashihoz , így azt gondolom további elmélkedések nélkül is élvezem. Valószinüleg ez az egyensüly a "felnőtt" stilusom. 

Ez a cikk 10 éve irodott... szerintem egy nagyon érett, megfontolt gondolkodásmódról vall bizonyságot. De ugyanakkor lássuk, hogy ő is csak egy ember . Őszinte hozzánk és próbálja körbe rajzolni magát, az első gondolatait ami a témával kapcsolatosan feljött neki. Szerintetek 10 évvel később, az az most mit mondana  erre a témára? Hasonló gondolatokat? Ti hasonlóan vélekedtek? Saját magamat egy nagyon gyerekes személynek tartom, de természetesen ha arra van az idő, felnőttként kell viselkedni a mérleg megbillen ... És ahogy ő is emlitette, van egy egyensúly amit megkell találni .Ti hogy vagytok vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...