2024. március 9., szombat

Kame Miyazaki vlog 3

 Kame Miyazaki útja folytatodik. 

Először is enni megy, egy kedves kis étteremben, amit Kame-chan-nak neveznek, azaz Turtle. Ezt is az instagramon ajánlották. Meg is érdeklődi, hogy miért ez a neve. Nagyon kevesek az emberek itt és olyan kis, kellemes hely. Evés után pedig ellátogat a Miyazaki Medical kollégiumhoz, ugyanis ott jönnek a vizsgák és valaki megkérte, hogy nem e lepné meg őket. Olyan aranyos és kedves, hogy megteszi. :) Rendkívülien jó, csodálatos a személyisége.  Soha ne változzon meg!

Nyilván amikor bemegy az osztályteremben, a lányok hangosan felsikoltanak ugrálnak és tapsolnak. 😆 Van aki meg is könnyezzi. Aranyosak! Szerintem valahogy én is olyan lennék, aki meglepődnék és megkönnyeznék örömömben. Ti? Oh, milyen jó lenne ha egyszer megjelenne előttem! Ah! Annyira boldog lennék és alig hinnék a szememnek. Te gondolom nem csak én vagyok így vele? Irigylem a diákokat.

Vannak olyan lányok, akik válaszoltak a történetére is.  Olyan jól megtudja velük értetni. Meg van lepődve, mikor meghallja hány évesek vannak ott. De megköszöni támogatásukat. Még egy kis előadást is tart, amikor kérik, hogy énekeljen és doramából is idézzen. Na de, hogy mit azt csekkoljátok ti! 

Annyira jó hangulatot teremt és olyan tiszteletudóak a diákok. Milyen lenne Kame-val személyesen találkozni? Oh, akkor nagy álom! Ahogy a többiekkel is!





https://youtu.be/o8-yt77ZHEU?si=mNo71UsSl-Qt3yYb


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...