2021. augusztus 21., szombat

Kame Camera 10



Vol. 10 Kommunikáció


Azt hiszem, hogy gyerek korom óta szeretek kommunikálni. A Kamenashi család családi összejővetelén, mindig megviceltek, például amikor egy idősebb unokatestvérem lánynak öltöztetett vagy piros rust viseltem. Mindenki azt mondta: "Minden otthonban kell egy Kazu." (nevet)

Amikor az emberekkel szembesülök, mindig azt godnolom, hogy semleges akarok lenni nyilvánosan és magánéletemben is. Például az olyan csoportkapcsolatokat illetően, mint  a család vagy a KAT-TUN, az összes taggal azonos módon szeretnék kommunikálni. Amikor a csapatban próblémák adódnak, nem fogok csak egy valaki mellett kiállni, hanem azt akarom, hogy együtt beszéljük meg. Hasonló más helyeken is. Egy dorama forgatási helyszinen nem arról van szó, hogy csak a főszereplőkkel leszek barátságos. Szeretnék a személyzettel is természetesen kommunikálni.
Miközben valakivel közösen alkotok valamit, akkor is, amikor interjút készitenek velem nem szeretem azt a gondolkodásmódot, hogy "kedvelem az előttem álló személyt ezért energiát fektetek bele" vagy "nem kedvelem annyira, mérsékeljük". Úgy érzem, hogy túlzott szelektiválás az emberekről, új lehetőségeket törhet fel. Próbálok teljes erőbedobással szembenézni mindenkivel.  De ennek eredményeként, előfordulhat, hogy a másik személy számára a "teljes erő" kettős erővé vállok vagy épp ellenkezője. Az ok ami ezt a különbséget fejleszti, persze vannak olyan dolgok is mint a kompatibilitás és a képesség, de azt is fontosnak tartom, hogy szívvel nézhessen szemben a másikkal. A szívvel való kommunikációval végzett munka, valahogy megmarad. Azonban a másik oldalról "csak egy munka" természetesen elhalványul. Ezért amikor én interjuztatok vagy átállok a produceri oldalra , szeretném megőrizni azt a tényt, hogy semlegesen nézzek bárkire. 
De tudod, mivel minden esetben semleges vagyok, annyire féltékeny leszek, mint egy közeli ember.Az a tény, hogy nem teszek kivételeket, végül hajlandó vagyok ugratni a kedvemre valót. (nevet) De persze ha segítenem kell valakinek egy bizonyos helyzebten , habozás nélkül a közeli lesz , ezért szeretném ha a másik megértené. A kommunikációm másik jellemző oldala, hogy valószinüleg bennem "nem követelek figyelmet" .  Nem számít, mennyire aggódhatok az életemben, nem mondom el a családomnak, barátaimnak,  barátnőmnek. Mert ha visszagondolsz kínos, nem? (nevet) Az aggodalmak komolyak abban a pillanatban, de amikor telik az idő, az érzéseid is megváltoznak. Még ha rendelkezel is a szükséges ismeretekkel egy probléma megoldásához, azt nem lehet csak úgy megoldani , hogy átadod az érzéseidet a szeretett személynek. De hát ezek az emberek támogatnak. 

A távolságérzet az emberi kapcsolatokban, senpaim által tanultam meg.

De egyszer konzultáltam Kimura Takuya-kun-al az aggodalmaimról. Helyesen szólva "talán szívességet tett nekem, hogy meghallgasson". Amikor egy bizonyos dolog miatt nagyon depressziós voltam Kimura -kun egy különleges időpontban felhívott telefonon és megkérdezte "jól vagy?" . A "nagyon rosszul" szóválltás után megkérdeztem: "Kimura-kun voltál te is rossz paszban?" ő azt válasozlta "Persze, hogy igen." Hihetetlenül sokat segített ez az egyetlen mondat. Nem arról van szó, hogy mindig együtt vagyunk, de törödik velem és nem törödve beszél velem. Kimura-kun kommunikációs módja csodálatos. A többi senpai is ilyen. Azt hiszem boldog vagyok, mert nálam idősebb embereket tisztelek. De nem arról van szó, hogy feltétlenül szorgalmasan lépek kapcsolatban az emberekkel. Alapként kapom. Nem magamtól kezdem és nem erőltetem az oldalamról és folyamatosan próbálok nem kérni figyelmet. Szintén amikor együtt vagyok a senpai-okkal, megpróbálok férfiként egyenrangú lenni velük, miközben szemtelen vagyok, de ahogy várható elakarom lopni a tapasztalataikat és a menőségüket. Azt figyelem, hogy "a legkisebb erőfeszítéssel sem, hagyom, hogy elmenekülj!".  Így valószinüleg csillog a szemem és úgy nézek ki, mint aki élvezi (nevet). Ellenkezőleg, mikor együtt vagyok a kohai-okkal akkor tudom, hogy figyelnek rám így hihetetlenül menőn viselkedem.  Talán ez a férfiak közötti kommunikáció élvezete. (nevet) 

Újabb részt hoztam nektek remélem, hogy elfogadhatóak a fordításaim. Igykeszem 🙏. Nos ebbe a részben is emgtudhattuk, hogy mennyit is jelentenek Kazuyanak a kapcsolatai, hogy fontos neki,hogy senkit sem különböztessen meg és, hogy mennyire is tiszteli a senpai-at. Ez mi a Kazuyank!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...