2021. november 26., péntek

Kame Camera 11

 

Vol.11 Divat

Szeretem a kiegészítőket és a cipőket is, de a jelenlegi nagy gyengeségem a táskák. Még akkor is ha nincs sok minden amit cipelnem kell (nevet). Amikor egy új doramát kezdek, egy szokás, hogy minden bizonnyal új táskát kell vásárolni, hogy megfelelő hangulatba kerüljek. Ezúttal a kedvenc táskámat választottam.
Ma egy nehéz kötést akartam összehozni, normál nadrággal és egy pólóval párosítani, majd vettem egy mentazöld púlovert és tettem hozzá. Kedvenc kiegészítőim azok. Egész nap "interjú nap" van úgyhogy addig nem hordom a saját ruháimat amíg haza nem jővők. Őszíntén szólva egy mez is jó lett volna, de valamennyire az volt az érzésem, hogy "ma" elveszett volna , így próbáltam egy kicsit odafigyelni mit vegyek fel. Egyszerűen szeretem a divatot. Mivel körülöttem vannak, a terület szakemberei és ez egy olyan környezet ami minden diavtos, minden első osztályú cucc, megérintettek, álítolag ezt gyakran természetesen magamba szivom.De a jelenlegi énem, nem fektet annyi erőfeszítést arra amit viselek. 20 éves koromban nagyon próbálkoztam, vásároltam és összeszedtem a tárgyakat, minden erővel próbáltam megtanulni a márka neveket... de nemrég egyáltalán nem. Ha találok valamit ami tetszik, egy szezonban , erőmön felül csak velük öltözködöm . Tudod nem minden nap nyitok "Kamenashi kollekciót" (nevet). Sokféle stilusu ruhát viselek, mint például a "amerikai hétköznpai" vagy a "kireime" és például a koncertjellmezekről is elfogadják véleményem és kiegészíthetem . Emiatt az "én stilusom" nem nyúlhat át egyetlen műfaj vagy ízlés alatt. Amit tendeciaként definiálhatok, az az, hogy azt akarom benne legyen a "munka". Ugyanaz mint a fellépéseim. (nevet). Ha népszerű nyugati márkájú ruhákról van szó , le akarok vetkőzni, de egy üzletben vásárolt pólót is, szeretném személyesre szabni a vágást és firkálni rá és viselni. Ugyanez vonatkozik a frizurára is. Azt hiszem szeretem, amikor kicsit összevissza vannak és játszol vele.
De nem vagyok olyan makacs, hogy ilyen szinten válogatos legyek. A munka vagy egy szerep után a fekete haj tökéletesen megfelel. Úgy tűnik , hogyha fekete hajat választok, normálisan sima leszek (nevet), de most már képes vagyok arra gondolni , hogyha egy próba elvégzése után nem felel meg, akkor rendben van ha visszatérek ahhoz ahogy előtte voltam. Annak ellenére, hogy 20 éves koromban kicsit válogatosabb voltam és olyanokat mondtam, mint a "frufrunak ilyennek kell lennie." (nevet). 

Az tény, hogy nem szeretem a lányos ruhákat, azaz hogy egyformán néznek ki.

A lányos divat hasonló. Most nem foglalkozom ezzel különösen. Egyszerűen inkább a lányos virágos darab helyett, jobban szeretem a durvább/csipősebb stilust, de nem ez az egyetlen probléma a ruhákkal. A lazán puha darabokkal kapcsolatban azt nem szeretem és gondolom, hogy nem csak  az a benyomásom, hogy túlságosan kikényszerítik a lányt , hanem a viselők is egyformán néznek ki. Mivel többet szeretnék látni arról "az igazi személyről" , végülis arra gondolok, hogy a "ruhának" nevezett dekoráció, túl sokat takar ami bennünk van. Ennek ellenére nem korlátozom azt, egy egyszerű és mutatós ruha bájos módon is jól néz ki. Végső soron a ruhák az azt viselő személlyel való illeszkedés ténye. Azért néznek ki jól a éles tárgyak , mert ő Kimura Kae-chan vagy azért mert ő Shibasaki Kou-san nem tűnik naivnak egy virágos darab sem, ezek is igazik, nem? Végül úgy gondolom, hogy a ruhák megmutatják mi van az emberben, és benne rejlő magot. 
Valószinűleg azért hagytam abba a túl sok próbálkozást a divat terén, mert rájöttem, hogy az egyszerű megjelenésnek semmi értelme. Minnél idősebb leszel, annál többet nyer, ami belül van és ha nem párosítod a ruhákat a belsővel, akkor nem számít mennyire veszed drágán ruhát, nem fogsz ügyesen felöltözni. A jelenlegi énemnek, a divat az önmegnyilvánulás, de ennél sokkal inkább  gyógyító dolog. Valami olyansmi , hogy körülötted vannak "olyan dolgok amiket szeretsz" és ők támogatnak téged. Valószinűleg nem ez a szépség? A tetszetűs tárgyaknak köszönhetően nő a feszültséged, és ha ezzel kicsit szebb és menőbb tudsz lenni a lelked is felnő és nő. Emiatt szerintem jobb kikapcsolodni és élvezni a divatot és miközben a divat ösztönöz, teljes életet adni annak, ami benned van és olyan "te"-vé vállni , akihez illik a kedvenc ruhád. 

kireime - alkalmi ruha férfiaknak 
Huh, úgy érzem nagyon rég hoztam nektek egy kis Kame Camerat, sajnálom összegyűltek felettem a dolgok az egyetemen. Na de most volt egy kis időm, és nem hagyhattam semmi másra csak erre. Igyekszem hozni a következő részt is hamarosan. Elnézést kérek a második paragrafus első mondatáért, nagyon igyekeztem foridtani helyesen de nem nagyon sikerült, remélem, hogy nem lett annyira rossz fordítás 😅. Nem is tudtam, hogy ennyire számítanak nekik a táskák, érdekes tény. És mint mindig nagyon szépen tud véleményt fogalmazni :) , példázni és felsorakoztatni a tényeket. Nagyon érdekes belegondolni min abba amit felhoz. Nem? Ti mit gondoltok a divatról? Mennyire számít , hogy mit visel az ember? Manapság szerintem egyre többet a "civilizáció megélésében", és egyre jobban hátra szorul, hogy azt vedd fel amit szeretsz, ami téged fejez ki, amiben jól érzed magad, inkább arra mennek , hogy divatos elgyek, hogy betudjak illeszkedni. Nem? Számotokra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...