2022. május 26., csütörtök

Kame Camera 13


Vol. 13 Barátok 

Anna-channal és Fuku-channal sokat tudok pihenni. Annakellenére, hogy munkatársak vagyunk, egy különleges érzés van köztünk,  pontosan olyan mint egy család. Gyakran megesik, hogy lelkesedve beszéltem a szépségről Anna-chanal, így ő "Kazuko"-nak hív, néha még Fuku is utánozza. (nevet)
Magamnak kevés embert nevezhetek "barátnak". Tudod a férfiak olyan lények, akiknek szenvedélyes társérzékük van, mint például "Mi vagyunk a legjobb barátok, igaz?", de ez könnyű. Még akkor is, ha a férfiak között elmegyünk berugni, összefogjuk a vállunkat és beszélgetünk, másnap reggel már csak "viszlát" van. (nevet) Nem függök bizonyos emberektől. Alapvetően egyedül vagyok és szeretem az egyedüllétet. Gyerekkorom óta így van. Soha nem jutott eszembe a "barátkozni akarok valakivel" vagy "barátságokat kell kötnöm" gondolat. Előfordult az is, hogy nem hívtak baseball meccsekre "mert Kame ügyes", mégis élveztem egyedül dobni a falnak a labdát. Ahelyett, hogy semmihez tartoztam volna, sikerült mindenféle csoporttal összebarátkoznom. Mint a huncut csapatok, mint a bunkó csapatok, még a lánycsapatokkal is, nem csak velük találtam érintkezési pontot és játszhattam velük, de még olyanokkal is jól kijöttem, akik távolságot tartottak mindenkivel.  
Mindig lapos akarok lenni. Ha valamilyen csoporthoz tartozol végül beskatulyáznak, nem? Szerintem ez különösen igaz lehet, a showbuziniszben. Emiatt szinte nincsenek "hasonló munkában barátaim". Nem csak azért, hogy nem szeretek mindig velük lenni és befolyásolva lenni mielőtt ráébrednék, mert van egy kis rivalizálás érzés is, lehetetlen, hogy 100%-ban megbizzak bennük. Emiatt az én esetembe, sok olyan barátom van akik más munkát végeznek. Vannak emberek akiket nem értem olyan jól, hogy mit csinálnak (nevet). Sok baseball játékos van. Ha baseball-ról beszélünk valószinüleg hosszú a barátságom Nishioka Tsuyoshival. Néhány éve találkoztam vele egy tévéműsorban és ott volt a téma, hogy " unokahúgom rajongód" és elélénkült a beszélgetés.  Amikor elmentünk először együtt inni, mindketten túlságosan berugtunk és természetesen csökkent a távolság köztünk. (nevet) Még mostanába is, mikor hazajött az utószezonból elmentünk együtt enni, massziroztatni és gyakran megesik, hogy bejön hozzám és a családommal étkezik. Tsuyoshi és én egy generácioból vagyunk, de ha már az életkorról beszélünk, sok barátom van akik idősebbek nálam. Mert általában udvariatlan vagyok. Tehát egyenlő módon beszélek az emberekhez, miközben továbbra is tisztelem őket. És azt hiszem ezért vonzanak jobban azok, akik kicsit idősebbek mint én. Ha fiatalabbak nálam még egy év is jó. Mivel azokkal a kouhai-okkal akikkel a rajongása tőlük kezdődik, nagyon egyértelmű a kapcsolat természete, például Miura Shohei, vagy akár Johnny kouhai között, Kisumai Yokoo vagy A.B.C - Z Kawai-ja könnyű velük lógni "Kazu-nii"-nak hívnak és mintegy megkövetelik a figyelmet. Azok a srácok a házamig tipegnek és tétlenül alszanak ott (nevet). 

Nem tartok sekélyes kapcsolatokat és nem is akarok félkész barátokat. 

Emberi kapcsolataim vagy 0 vagy 100. Ha együtt vagyunk, mindent megakarok mutatni magamból színlelés nélkül, teljesen. Hajlamosak azt mondani rólam, hogy "Kamenashi barátja vagyok", miután egyszer elmentünk inni és vannak olyan emberek akikben nem tudok megbizni és és úgy beszélnek rólam, ahogy akarnak és bajba hoz. Azt sem akarom, hogy az emberek akikkel jól kijövök beszéljenek rólam. Természetesen óvatos vagyok ezzel a témával kapcsolatban. Emiatt gondolom úgy, hogy a barátaim kevesen vannak.  Másrészt viszont azokkal akikkel a kötelék a természetes sorsnak és az időzítésnek köszönhetően mélyebbé vált, túllépéik az úgynevezett "baráti" keretet. Megmutatom nekik a magánéletemet és azt amit úgy gondolok, ahogy van és beszélek róla. Ezt az időt barátaimmal töltöm, családommal vagy egy barátnőmmel. Igen! Számomra a barátok közel állnak a "családhoz", korlátok nélkül. Ők az én pótolhatatlan bázisom. Pedig én vagyok az, aki hidegen viszonyul a nagyon közeli embereimhez. Mivel alkalmazkodnak Kamenashi Kazuya gondolkodásmódjához és életmódjához, azt hiszem jelentős gondot okozok nekik (nevet). Az irántuk érzett mélyen gyökerező érzéseim, hogy fontosnak tartom őket, soha nem fognak változni. 

Sziasztok, sajnálom, hogy rég jelentkeztem Kame Camera-val de itt is van. Jó olvasást hozzá! 
Tulajdonképpen nem lepődtem meg a gondolkodás módján a barátokkal. Látszik, hogy nagoyn megfontoltan választja és nevezi azoknak. Bár kicsit azon meglepődtem, hogy inkább az a magányos farkas. Vagyis na bizonyos részen, arra gondoltam szociálisabb volt. Na de persze nem azt mondom, hogy nem az. Ám azon sem lepődtem meg, hogy mindenkivel igyekszik megkpani a közös hangot :) . Ismét egy komoly, érzelmmel teli, alapos megosztás tőle. Köszönjük Kame! 💙

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...