2023. április 25., kedd

Tatta hitotsu no koi kis jelenet

 Nem régiben volt egy MC és ott egy lány, aki már 17 éve rajongója Kame-nak Tatta Hitotsu no koi megjelenése óta. Megkérte, hogy mondjon újra valamit Hiroto szövegéből. Kame nagyon zavarba volt, így megkért mindenkit, hogy csukják be a szemeiket. 

" じゃあね。またね。またすぐね "

" Jā ne. Mata ne. Mata sugu ne"

"Szia! Késöbb találkozunk. Hamarosan találkozunk!"



Az a bizonyos jelent, amire utalt. 😄 Hát ez a hyphnes jól kitalálta. Nekem továbbra is ez az egyik kedvenc sorozatom, nem csak Kame-tól, hanem minden egyes sorozatból amit eddig láttam. Bár hallottam volna én is! Milyen jó lehet találkozni velük és kérdezni valamit, mire ők személyesen válaszolnak. Ti mit kérdeznétek? Vagy esetleg kérnétek? 😏 Jaj, nem is tudom én mit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...