2024. február 23., péntek

Zutto




Zutto

~Mindig~


Csak egy újabb hulló csillag halványul sötétségben

Mintha a neve alatt megfogalmazott kívánságra válasozlna.


Ebben a széles világban, te nekem az egyetlen.

Ez a város az, ahol a sors döntött a találkozásunkról,

Ahogy az ajkaink remegtek, amikor először találkoztunk

Ahogy a lélegzetünk szinkronizálodott, 

Ahogy vénetlenül összefolytak vándorútjaink.

Mintha ez a jövő, csak kettőnknek épült volna.

Ebben a pillanatban, hallom közelebb húzodni.


Engem elsodornak,

Szemeid az enyémeket egy végtelen beszédbe huzzák,

A lélegzeted melegsége, megolvaszthatja a szívemet.

Egy örökkévaló álomba esünk,

Képtelen vagyok elengedni, képtelen vagyok elengedni ezt az érzést,

Még erősen akarlak tartani, mindig

Elfogsz nekem mondani mindent?

Egy kicsit közelebb maradsz a szívemhez?


Az idő örökös folyása közepette,

Szerelmünk növekedik, csendben, óvatosan,

Az este hajnallá változik, de maradj még mellettem,

Gyere közelebb, ez a melegség a miénk, hogy osztozzuk.


Minden szív folyamatosan keres

Arra, ami értékesebb a szavaknál

Nem azért, mert nem lehet ilyent szemmel látni?

Ketten, megtaláltuk magunknak

Tehát higyjünk tovább.


Az idő örökös folyása közepette,

Szerelmünk növekedik, csendben, óvatosan,

Az este hajnallá változik, de maradj még mellettem,

Gyere közelebb, ez a melegség a miénk, hogy osztozzuk.



És ha már Kame napja van, hadd hozzak egy dal fordítást tőle. Egy másik csodaszép dalát a Zutto-t, amit anno a 2012-es Chain turnéjuk alatt énekelte. Gyönyörű dal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...