2021. május 28., péntek

Kame Camera 6



Vol. 6 Alkotni

Ez egy bizonyos márkás öv, amelyet évekkel ezelőtt rendeltem, mert a körülöttem lévő felnőtteknek is volt ilyen és vágytam rá. Kiválasztottam magamnak a bört és a kövek szinét és vártam rá hónapokat. Ez kézzel volt készítve. Minden tetszik ami kézzel készült, van egy ereje.

Nagyon szeretek főzni. Nem vagyok minden nap a konyhába, de még azután is, hogy Dome-ban élek, főzők. Még akkor is ha azelőtt néhány perccel minden idegemet körbe jártam és hatalmas örömkiáltásokban volt részem, menőn viselkedtem, órákkal később egyedül apritom a hagymát. Ez a rés mulatságos. (nevet) . Amíg koncentrálok és főzök teljesen kiürül az elmém és és ellazulok : ez is jó.
Azt hiszem természetem szerint szeretek alkotni. Persze a munka is hasonló. Nyílvánvalóan részt vettem az élet irányitásában, de még azok a dalok sem kevesek, aminek a dalszövegét magam irtam.  Valójában az "1582" dalt is én irtam, de nem hoztam nyílvánosságra. Valószinüleg ha tudtad volna korábban, akkor mélyen beleolvastál volna és megváltoztattad volna a nézőpontod.  Nem akarom elmondani, mert azt akarom, hogy élvezd a világot, mint azt a darabot amelyik az. Minden alkalomkor amikor valamit alkotok, nagy jelentőséget tulajdonítok a pillanat inspirációjának és érzéseinek. Kifejezetten nem csinálok előkészületeket vagy ötleteléseket előtte. 
A vámpirról amelyet tavalyi évben vettem fel, szoló részben , a találkozás előtti este, bátyám által nézett véletlenszerű vámpir filmeket kezdtem nézni. A kép az emlékezetembe maradt és a "vámpirrá akarok vállni.." - ból nagyobb vita lett. Általában egy olyan hangulat mint Michael Jackson "Thriller"-je rendben van, de szeretnék hozzáadni egy erotikus elemet. Aztán mivel a terv egy szerelmes dal éneklése, tegyünk egy jelenetet a dal végén ahol Dracula szívja a véremet. De annál inkább, mint hogy egy nő legyen a társszereplő, sokkal szorakoztatóbb lenne ha egy Jhonny's Jr lenne... stb. Ezzel a érzéssel kulcsszoként ki volt indulva , a vizuális kép és a történet egymásba kötödött. Még a valóságban is egy kis előadás is egy teljes történet, egészen részletekig. Ha erről beszélek, akkor valóban a szinpadi eszközökért is a legjobbat adtam!  Nincsenek "vámpir agyarok" , mint képeken, én személyesen felhívtam a fogorvosomat és megrendelésre elkészitette őket a fogaim formájának megfelelően. Leírtam az elképzelésemet , sok próbatermékem volt és végül nagyon vékony és klassz agyarak lettek. Beleértve ezt a fajta munkát is szeretek alkotni. 

Minden tőlem telhetőt megteszek az alkotásban, mert bizakodni akarok magamban. 

A dolgok készítéséről , egy másik dolog amit szertek, az az hogy ne utánozzak másokat, hogy újjat mutassak. Még az a tény is , hogy a szoló karierrem évről évre szinházi irányt vesz annak köszönhető, hogy ennek a KAT-TUN nevezetű csapatban vagyok. Nincsenek tagok akik ugyanazt csinálják, amit más emberek, én egyszerű, menő éneklést és táncot tudok előadni a KAT-TUN belsejében. Hirtelen rájöttem: számomra még akkor is ha készitek valamit , nincs olyan érzés, hogy ez nem elég. A finom tányér elkészitése a már meglévő alapanyagok felhasználásával már főzés. Ha nincs száraz bazsalikom, amit szoktam használni, friss bazsalikomot használok. Ha az íze lapos , hozzáadom a fogyasztói konzolt. Az élet hasonló. Mivel rögtönözve hozom létre őket, maximális szintjükön felhasználva a jelenlegi csillogásomat és képességeimet , valamint a velem lévő tagok és a személyzet tagjainak erejét, minden időben más ízléssel hozok létre valamit. Nem számit mennyire finom, ugyanazt nem lehet kéttszer létrehozni és ez így jó. Ha teljes erőmmel alkotok valamit talán ott az a tény, hogy nem bizom pusztán magamban. Az az érzésem, hogy nem komunikálok ha csak énekelek és táncolok velem, így talán végül mindent feladok. De ha az alkotás erejét ez csiszolja rendben van. 
Mostantól szeretném megtartani a kreativ erőmet és élvezni azt amit alkotok. Az instabilitás  idején a "nem létező dolgok " és a "dolgok amik nincsenek a kézben" valószinüleg növekedni fognak. De olyan ember akarok lenni aki képes alkotni , nem arra gondolva, hogy "valami nem elég" , hanem maga találja ki a szükséges dolgokat. 

Na egy kicsit több fejtőrést okozott mint az ezelőttiek 😅 jó pár mondat megdolgoztatta az agyamat, de remélem, hogy sikerült megfelelően visszaadnom a mondanivalóját. Hát ebben az interview során is meglátszik valóban mennyire szeret főzni, ezt úgyebár ki is jelenti itt, de maga a gondolat, ahogy az életet is a főzéshez hasonlítsa. Ami szerintem egy nagyon érdekes és szép gondolat. Megtudhassuk , hogy az ő keze is benne ven az 1582 daljában és hogyan is készült a Lost my way előadására. Cuki lehetett, hogy mint egy kisfiú izgatottan sorban nézni a vámpiros filmeket és inspirálodni , no meg, hogy felhívni a fogorvost, hogy személyre szabott fogakat késziteni. És valóban mennyire fontos, hogy valami eredeti legyen , valamibe beleadjon mindent és igen elhigyje, hogy igen jól sikerült, igy kellett sikerülnie. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...