2021. május 2., vasárnap

Kame Camera 5


 

Vol. 5 Titok

Egy éjszakán azon gondolkodtam, hogy "mi a titkom?" , futni mentem a Tokyo toronyig. Hirtelen felkaptam a fejem és ott  bújkált a felhők mögött a hold. Ez rejtély szép és elbűvölő. Emberek és felhők , talán pontosan azért mert nem látom mindet gyönyörűek és elbüvőlnek.

Mióta elkezdtem dolgozni, nem tudok napszemüveg nélkül kimenni. Bár általában nem találkozom veszélyes tekintetekkel , amikor szabad vagyok, szóval kíváncsi vagyok miért csinálom. (nevet) Feltételezem, hogy talán a munkahelyemen jobban szeretenek rám nézni mint bárki másra, de nem akarom, hogy a mindennapi arcom látható legyen. Ritkán járok emberekkel teli helyekre, mint partik, klubbok és amennyire csak tudok nem hozok létre sekély ismerettségeket , amelyekben nem mondhatom az őszinte véleményem. Manapság a művészek is részletesen elmondják, mit csinálnak mindennap , írnak és képeket tesznek közzé a blogon vagy a Twitteren , de ezt nem nagyon tudom felfogni. Véleményem szerint azok az emberek akik a szórakoztató iparban dolgoznak és a szükségesnél többet mutatnak be a magánéletükből , az olyan, mintha előzöleg megmutatnák a varázslat fortélyát? (nevet) Ennek ellenére , nem a karakterem hozom létre úgy, hogy eldöntsem valami is titkos. Azt hiszem nem hazudok. De, hogy ezt egyszerűen, érthető módon elmagyarázzam őszintén beszélek a szerelemről alkotott elképzelésemről, de nem mondom meg, hogy eddig milyen szerelmet éltem át. Mert azt hiszem ez valami, amit nem jó elmondani.  Nincs egyértelmű elválasztó vonal  "a mit mondjak rólam és addig a pontig." között. Mivel tapasztalatból származó részekre néha szükség van a valódi gondolat átadásához. 

Ez a sorozat kiadvány az én "helyem". Szeretném még finomabban továbbítani az adást.

Hogy őszinte legyek, volt olyan időszak is mikor nem szerettem ha egy interjú során magamról kérdeztek. Először egy heti magazinban üldözték a magánéletemet , felkavarták és azt irtak ami nekik tetszett megbántott és nem akartam tovább beszélni. Arra gondoltam "Miért kell válaszolnom olyan dolgokra, mint a kedvenc randevúhelyem?". Most azzal az intuicióval, amelyet megtanultam azokban az időkben, kialakult helyzetekben, érzésekben és a tapasztalatok révén  elmondom azt az igazságot, amit mondhatok, azt mondom ami nem hazugság. De még akkor is ha cska egy részt mondok, nem utálom a kommunikációt és előfordul , hogy pusztán az ellenkező kritikai megjegyzések meginditó történetekké vállnak. A valóságban az emberi szív sokkal bonyolultabb és azt gondolom, hogy "az összes apró árnyalat nélkül, nem fogom megfelelően továbbítani az üzenetet..." Normális esetben ezen nem lehet segíteni, de ezt a sorozatot "helyemnek" tartom. Amennyire csak tudom átakarom adni magam és az igazi gondolataim. Lehet, hogy még mindig sok a ki nem mondott tény, de továbbra is érzelmi oldalon szeretném kifejezni az igazságot. De tudod kíváncsi vagyok, hogy mi az "igazi énem". A showbiz világban vannak akik, szeretik jobban megmutatni a valódi önmagukat, de vajon ez azt jelenti, hogy megmutatom az "én"-t amelyet csak a szüleimnek és a testvéreimnek mutatok?! Kíváncsi vagyok, hogy ez az "én" alakom megjelenik-e ábrázolsáként.  A múltban mikor megtiszteltetés ért, hogy találkozhattam Nakamura Kanzaburou-sanal ezt mondta nekem: "A "Kabuku" az amit előszőr tehet, miután kudarc nélkül elsajátította az alapot. " Megértettem. Ebben a munkában a "kifejezésünk" pontosan azért létezik , mert van egy alap és úgynevezett szabálykeret. 
Arról, hogy mit akarok kifejezni természetesen tudatában vagyok, a közönségnek és az olvasóknak, de elsősorban a producereimet akarom meglepni , akik a szemem előtt vannak, boldoggá akarom tenni őket. Nem csak szerintem ez az "élő igazság " értékelése, de ha egy producer komolyan azt mondja nekem, hogy "azt akarom, hogy Kamenashi játsza a társadalmi kirekesztett karaktert" akkor azt hiszem engedelmesen megtudom csinálni. (nevet) Mivel kaleidoszkópikus ember akarok lenni, előadóművészként és játékosként, most egyre inkább terjeszteni akarom a határaimat és lehetőségeimet anélkül, hogy egy olyan kicsi, megalapozott szereplő ragadná őket , mint például az "igazi én". Végül csodálom Kitano Takeshi -sant. Miközben képes olyan csodálatos filmek készítésére , általában hülyén tud viselkedni. A sok terület valóságának ismeret és a sok tapasztalat megszerzése mellett jó lenne, ha olyan emberré válhatnék aki kifejezheti önmagát. Ezzel a jelentéssel olyan ember akarok lenni, akit lehetetlen elkapni, lenyűgöző férfi. (nevet)

Ismét nagyon mély és őszinte gondolatk Kametól, ebben is láthassuk, hogy ők is emberek , vannak érzéseik , álmaik , céljaik amiket igyekeznek letűrni és igyekeznek egyre jobb és jobb emberré vállni. Hát azt hiszem, hogy Kame lenyűgöző lett, nem, még mindig a lenyűgöző férfi felé halad. Egyre ragyogobban és egyre ragyogobban,  mindig mutatva valami elképesztőt.  Nem így van?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...