2022. április 14., csütörtök

Haruka higashi no sora e

 


KAT-TUN: Haruka higashi no sora e

Messzi keleti égbolt


Mindenki folyton azt várja, hogy a jővője úgy alakuljon ahogyan eltervezte

Belefutnak dolgokba, foltokat hagyva a büszkeségükön, a jelenben élnek ami előttünk van.


Kiköpnek olyan mondatokat mint "Eldobtam az álmaimat" és eltűntem a városban

A fény finoman beragyog minden érzésbe, ami túl sok volt nekem

A múlt füstös napjait összeszedem.


Emlékek, amelyek még mindig élénken élnek bennem, ha szorosan ragaszkodom és figyelek

Fényesebb napot hívnak.


A messzi keleti ég felé menni, A horizonton túlra, amire vágytam

A tegnaptól, amit a vállam fölött néztem, megyek a holnap felé Ezekkel a kezekkel fogom meg

Újra és újra elszakadva a sötétségtől

Lépj tovább, lépj tovább Nem hagyom, hogy az álmom véget érjen!


Mindenki elrejti könnyeik rozsdás nyomait, amit nem tud letörölni

El akarsz menekülni azoktól az éjszakáktól Egyedül semmit sem tudsz tenni

De mindenki számára így jön el a reggel.


Ez nem erőltett kedvesség vagy tenni akarás

Múlnak az esős napok


A határtalan égre, amely kékre festetett Kiengedek egy zajt ami megrázza szívem

Az út szélére ejtett álmokat szorosan a szívemben fogom tartani

Még egyszer bekopogok az ajtón

Lépj tovább, lépj tovább és ragadd meg az igaz szerelmem.


Sok kis ösvényen járva, megcsapnak a heves szelek

Összebújok ezekkel az érzésekkel, amelyeknek nincs formája

Minden erőmmel azon vagyok, hogy ez a pillanat el ne csússzon.


A messzi keleti ég felé menni A távoli fénylő csillagokhoz

A jővő felé, amelyhez a szívverésem vezet

Oda ahol a kívánságom valóra válik.


A messzi keleti ég felé menni, A horizonton túlra, amire vágytam

A tegnaptól, amit a vállam fölött néztem, megyek a holnap felé Ezekkel a kezekkel fogom meg

Újra és újra elszakadva a sötétségtől

Lépj tovább, lépj tovább Nem hagyom, hogy az álmom véget érjen

És ragadd meg az igaz szerelmem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...