2021. február 22., hétfő

Szülinap

Boldog szülinapot!
Boldog szülinapot!
Boldog szülinapot Kazuya!
Boldog szülinapot!

Nagyon de nagyon boldog születésnapot Kamenashi Kazuyanak! 💖💗Kívánok a világon minden jót és ragyogjon továbbra is ilyen fényesen, vagy akár fényesebben . 😊Köszönjük , hogy mindent belead munkájában . Maradjon mindig ilyen, sosem változzon és küzdjön álmaiért, mindazért amit szeret és mindezeket ne adja fel. Mindig elcsodálkoztam és példaként néztem rá, hogy mennyi szeretet tud a munkájába belefektetni, hogy mennyit küzd mindazokért amik számára fontosak. Csodálatos, hogy ez az ember mi mindenre képes, mit tud "letenni az asztalra" . És egy fajta menedékként tükröződött folyton vissza , a KAT-TUN tagjaira, egy támasznak, akire számithattak. Mindig erőteljesen nézett előre és haladt a saját utján , miközben ő is része a KAT-TUN hullám-völgyes útjának egyengetésén, őrizgetésén. Nem cáfolnám meg soha és szerintem ezzel nem csak én vagyok így, hogy nagyon sok mindent elért és szerintem még mindig van a tarsolyába . 😀 Támogassuk továbbra is teljes szívünkből ! Ne felejtsen mosolyogni a világra, hiszen az ott van vele és menedéket nyújt neki. 😊


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...