2021. február 23., kedd

Someday for Somebody




Kamenashi Kazuya- Someday for somebody 

*Egyszer majd valaki...*


Kézenfogva, hallgatjuk egymás hangját 

Nevetnénk együtt , 

Ha ez lehetséges volna, de jó lenne . 

Akkor segitesz vagy támogatsz? 

Remélem, hogy tudod 

Milyen szivvel jöttem kapcsolatba? 


Ref:Most ebben a másodpercben megsebzödtem,  miközben megöleltem a fájdalmat

Most ebben a másodpercben ölelem az életet,hogy elkezdhessük.

Most ebben a másodpercben az idök , az örökkévaloságok.

Amig kezet tartunk, élünk.



Hiányzol , miközben értékeljük egymást

Ha eltudnám mondani neked, de jó lenne . 


Milyen álomok, képes leszek megtalálni?

Még ha el is vállunk egymástól , az ido elmúlsásával

Ha tudnánk bizni egymásba , az jó lenne. 

Milyen szakadékkal kell szemben néznünk?



Egy nap valakinek 

Valahol valamiért 

Fájdalmamban gyászolok , mert nem voltam képes (?)

Remélem egy nap jönni fognak az emlékek 

Mert ugyanaz a nap, nem fog folytatódni az örökkévaloságba

Amig keressük a fényt, élünk.


Vannak dolgok , amiket te tehetsz velünk 

Kiváncsi vagyok képes leszek-e, 

Elmenni innen...



Ref: Most ebben a másodpercben megsebzödtem , miközben megöleltem a fájdalmat 

Most ebben a másodpercben ölelem az életet , hogy elkezdhessük.

Most ebben a másodpercben az idök , az örökkévaloságok. 

Amig kezet tartunk, élünk. 


Ref: Most ebben a másodpercben megsebzödtem , miközben megöleltem a fájdalmat

Most ebben a másodpercben ölelem az életet, hogy elkezdhessük.

Most ebben a másodpercben az idök , az örökkévalóságok. 

Amig kezet tartunk , élünk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...