2021. március 2., kedd

Kame Camera 1

 Kame Camera

Vol. 1 Jővő


Ezt a képet akkor készitettem, mikor Okinawaba voltam, egy műsor miatt. Ötletem támadt és az üres tengerparton beszurtam egy uszadékfát  Megpróbáltam fényképet késziteni a fénnyel ellentétben és a napsugarak visszatükrözödtek a tenger felszinén, minden elvárást túlteljesitett, szép volt. Ezután különféle ötletekkel álltam elő sok más képet készítve de ez az első volt a legjobb.

Szeretem, de utálom a kamerákat. (nevet) . Abban a pillanatban azt kaptam le amit éreztem és ami tetszik: szoraktoztató és egy fajta transzba esek. De más különben , szeretnék többet látni szabad szemmel, mert az a benyomásom is van , hogy jobb ha nem teszünk formába csodálatos dolgokat. Szerintem a kamerák félelmetesek.   Azt hiszem ez egy foglalkozási betegség. Rendben van, ha a munkahelyemen készítenek rólam egy képet, de az más ha a magánéletemben történik. Bemegyek a belvárosba és látom az embereknél a mobiltelefont, kamerákat, óvatos vagyok. Ezekben a napokban még a saját kamerám lencséjét is becsukom, mert nem szeretem ha felém mutat.A kapcsolat köztem és a kamera között mindennap változik. A kép amit használtam az Okinawa-tengerpart. Munkahelyi szabadidőmbe, egy kis időt töltöttem a tengerparton, hirtelen magamhoz kaptam egy uszódeszkát és beszurtam a homokba. A napfény visszatükrőzödött a tengeren és  ragyogótt, azt gondoltam, hogy ez szép. A jővőben boldogságot akarok érezni egyszerű dolgok miatt , például így; és szeretném ha a természet és a köztem lévő távolság kisebb lenne. Különösen a tenger, hihetetlenül fontos hely a mostani énem számára. Elmegyek szörfözni, de egyszerűen a sós víz elárasztja az elmém és a testem egyaránt. Amikor 18 évesen elkezdtem szörfözni , egyszerűen menőnek próbáltam tűnni. Mert ez a "menőnek lenni" aranykora."Korán felkellek , beugrom az autóba, tengerre menni, menő vagyok!" , valami ilyensmi. (nevet) . De ha észreveszem, a tengertől kaptam erőt. 
Talán könnyen érzem a dolgokat az átlagtól eltekintve. Mindig elnyelek valamit és végül sok minden képes vagyok látni. Például amikor együtt vagyok a KAT-TUN összes tagjával, sok problémát észlelek és hajlamos vagyok felelőséget vállalni értük. Emiatt ebben az évben sok mindenen túljutottunk és a csapat elmélyült, de ha akarom megmondom az okát , nem akarok lelkesedni és valami olyansmit mondani  "én megcsináltam, a KAT-TUN kedvéért!" Mert érzékeny vagyok, ha túl sokat gondolkodom képtelen vagyok megtartani belső egyensúlyom. (nevet) . De pontosan azért, mert érzékeny és kiegyensúlyozatlan természetű vagyok egyszer képes leszek önmagam megtisztitására.

Az útobbi időben kameleonnak érzem magam, magam sem értem.

Ez az év a kihívások éve volt. Az egyéni tevékenységekről beszélve volt a "GOING! Sport and News" A KAT-TUN Kamenashi-jaként elképzelhetetlen munkának tűnt, de tény, miután megpróbáltam elvégezni a világ szélesebbé vállt. Ezekn a helyeken nem mint KAT-TUN tagként, hanem egyszerű emberként KAT-TUN tagként végzek. Emiatt újra és újra lehajtom a fejem, anélkül, hogy menő lennék, hólyagos lesz a kezem és naptej nélkül szaladok. Ez természetes. De a földönkívül mikor megkérdezik "Kérem fogjon kezet" a KAT-TUN Kamenashi Kazuya-ja leszek és érdekel a frizurám és a holmim. Ki vagyok én? (nevet) Eredetileg ezekben az időkben kameleón vagyok, amely megváltoztatja a természetét és az arcát a helyzettől és helytől függően az utóbbi időben talán egyre intenzivebb. Bármelyik arc is , nem hazugság , élvezem , de ha még azt a "sárszag" gondolatát is megszokom, úgy érzem képtelen leszek KAT-TUN-hoz. A közelmúltban akkor is félénk vagyok, mikor azt mondják "Te jó fiatal fiú vagy, eh." Aljas vagyok , úgy érzem, hogy azt akarom mondani "Személyes életem tabu!" (nevet). Hogyan lesz a jővő? Többet akarok szinészként dolgozni.Nem csak vezető szerepet játsznai sok féle szempontból szeretnék különböző szinészi tapasztalatokat gyűjteni. Szeretnék egy házat építeni egy széles nappalival a családom számára. A remények, viszont nem jelentik, hogy célok is. Mivel nem ismerjük a jővőt.  Nem számit, hogy mit csinálok a jővőbe bárhol, "én " akarok maradni , aki tovább él, ebben bizom. Mivel tudod, nem számit milyen helyen vagyok, melyik országba megyek, jól érzem magam. Talán ezért mondhatom ezt, csak boldog földeken jártam , de... ezért azt gondolom, hogy olyan kemény országokba akarok menni , mint Afrika és tesztelni magam. Biztos vagyok benne, hogy a sors létezik. így ha képes lennék tovább haladni, miután minden sorsot elfogadtam és legyőztem anélkül, hogy elmenekültem volna , akkor jó lenne. 

Olyan aranyos Kame, ahogy arról beszél, mennyire nehéz a kapcsolata a kamerákkal. És nagyon meggondoltan beszélt a jővőről . Kame ragyog , csak egyre tovább, egyre fényesebben :) . Azóta nagyon sok szerepbe játszott és egyre többet megmutat magából , hogy mire képes, mennyire képes átadni az érzéseket egy szerpe során, vagy egy dal során amit énekel. Csak így tovább! Nem igy van?

/Szóval ez az első Kame Camera , volt egy két próblémám a forditással , egy két szónál, mint a smells of mud. De remélem valamennyire érthető . Rég forditottam ilyen hosszú szöveget, de szeretnék visszaszokni rám. Remélem a nagyja így is érthető. iside89-nek aki megengedte, hogy használjam az angol forditást :) /

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...