2021. március 2., kedd

Kame Camera 2

 Kame Camera

Vol. 2 Szépség


Ez a házam terasza , ahonnan a szeretett fáimat nézhetem. Természet jelentek, emberek... Érzem a "szépséget" annyi dologból és képet készítek róluk, de nem tudom egy képbe tenni csak. Amikor itt ülök és pihenek  az a szépség amivel nap mint nap találkozom rendbe kerül és az enyém lesz. Egy fontos hely.

Csodálkozom, hogy milyen szép. A munkámra korlátozodva, amely fontosságot tulajdonit a felszinnek, úgy gondolom , hogy a test szépsége és a menősége szükséges és nékülözhetetlen. De nem arról van szó, hogy érezheti a szépséget ha a külső forma arányos. Például még ha hihetetlenül szép szinésznő is van a helyszinen , vannak idők, hogy látok egy göndör hajú asszitensnőt aki körülötte szalad és szívem megremeg. Nem az , hogy szeretem a göndör hajat. Ha megkell mondanom miért , azt sem tudom hogy vonz-e a belső énje. Maga a tény, hogy érzem a szépséget vagy érzem ez egy "valami" amit nem tudok szavakba önteni. Még magamról is, ha azt mondom "Nem tudom ha menő vagyok." magamról beszélve hazugság lenne. (nevet) Ez abszolut nem azt jelenti, hogy bizom benne. Inkább, nem. Egyszerűen azért, mert ilyen munkát végzek és kialakult bennem a természet és a krizis érzése, ráadásul erős a kinézet és a vágy érzése, hogy menő vagy. Mintha mindig azon a kinézeten dolgoznék. De mulatságos, nem érem el. Azok a cselekedetek amelyeket hajlamos vagyok elérni eszméletlenek és nem jelentenek erőfeszítést számomra. Végülis, olyan férfi  aki megpróbál mutogatni , nem?  Ráadásul így születtem. (nevet)  Mivel úgy nőttem fel, hogy a családom is mondta "Kazu, próbálsz menő lenni, igaz?" , még a tini baseball edzései alatt is, annak érdekében , hogy elvarázsoljam és normális, rendes játékot, egy klassz játékká olyan dolgokat tettem , mint megfogni a labdát egy lépéssel később miután elkezdett futni. Sok olyan gyakorlatot folytattam, mintha normális lenne. (nevet) Még most sem vagyok megváltozva. A koncert elején napszemüveget viselek és nem veszem le olyan könnyen... Eszméletlenül olyan előadás jön ki, ahol próbálok menő lenni. Azért teszem ezt, hogy a közönség is boldog legyen , de valószinüleg a fő ok az, hogy egyre jobban és jobban felizgassam magam. Úgy érzem valahányszor azt hallom "Kyaa!" sebességváltó felcsattan és elkezdek más emberré vállni. A pillanat "én" klassz! (nevet) Igaz a szépség azonnal mozgásba lendül , így talán ebben a pillanatban létezik valami. 

Legyen tudatában közfigyelemnek és próbáljon menőnek viselkedni. Azt hiszem ennek is van gyengepontja.

Nem tudom egyetlen egy szóval meghatározni a "menőt" amire törekszem. Úgy gondolom ez mind olyan dolog összegsége amelyek gyönyörűnek gondolok és találkozom miközben tovább élek és a menő dolgok nap mint nap megérintik a szívem. Amikor a teraszról nézem a fákat vagy akkor is amikor valamit ügyesen megfőzők: azt hiszem ezek a dolgok gyönyörűek. De a végén, mivel szeretem az embereket, valószinüleg gyakran asszimilálok kedvesemből öntudatlanul. Annyi ember van a munkából. Ha kell mondjak valakit aki mindenki tud, az Kimura Takuya-san. Mindig nagyon kedves volt velem , mint kouhai és közelebbről megnézve nagyon menő. Természetesen a viselkedése és a megjelenése, de az emberek iránti gyengéd hozzáállása gyönyörű. Olyan cselekedetek hajt végre, mint a szükséges dolgok meglepése. Fukuyama Masaharu-san ő is ilyen. Amikor visszafele tartok a házától, veszi a fáradtságot, hogy figyeljen kint. Errőé beszélve megtisztelt, egyszer, hogy azt mondta "Néhány oldala olyan, mint az enyém." . Furcsa , nem? Fukuyama-san mondta, "Azért mert túlságosan kedves vagy a lányokkal, nem vagy népszerű náluk . Ez az oldal rám hasonlít.", de ... csodálkoztam . (nevet) Nem értem, de van néhány közös pontom, azokkal akiket menőnek tartok. Azok akiknek van egy "menő oldaluk" valószinüleg ezeknek tetszik, fontos a közvélemény, jó értelemben.  Talán azért mert öntudatosak, fokozhatják szépségérzetüket és kedvesekké vállhatnak az emberekkel szemben. Ezért tudod, mostantól szeretnék nagyképűen megpróbálni menőnek tűnni. (nevet) . Azok az emberek vagy dolgok egy része amelyekről azt gondoltam "Ó, csodálatosak. " , mielőtt rájöttem volna, visszatérnek hozzám. A szívem fiókjaiba tartom őket és valószinüleg azok akikre szükségem van, automatikusan megjelennek a szükség idején. Ily módon talán személyes szépségem és "menőségem" fokozatosan nagyobb mélységre tesz szert.

OH... olyan aranyos , ahogy mindazokról beszél amit szeret, akik fontosak számára. Ő menő és mindig is menő lesz. Nem így van? 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...