2021. július 7., szerda

Kame Camera 8



Vol. 8 Öt érzék

Mivel inkább a sötét éjszakákat kedvelem, a szobámban a fény minimumra korlátozodik. Amikor a barátaim átjönnek azt mondják "Sötét van" (nevet) , de én így nyugodtabb vagyok. Napközben fürdés napsütésben, éjszaka alvás sötétben, mivel a természetes ritmus is megadja jó érzetet ad. 

Szeretem az éjszaka sötétségét. Napközben szeretném érezni a napot, de éjszaka ha sötét van, több rejtélyt és biztonságérzetet ad. A túl fényes éjszaka természetellenes és ha érzékeimet túl erősen támadják meg, érzékeny énem fáradt lesz. De gondolkodom rajta. Ha elveszteném a látásomat és az egész világot beborítaná a sötétség hogyan fognám fel és érzékelném a dolgokat? Valamikor ezelőtt egy munkámhoz gipsz segítségével készitettek az arcomról formát. A szemek, fülek, ajkak zárolva voltak a gipsz alatt. Amikor megfosztottak látásomtól, hallásomtól, öt érzékemtől a nagy rémület érzet felgyorsult és a légzés megnehezült. Egy pillanatra elfelejtettem, hogyan kell lélegezni. Annak ellenére, hogy nyugodtan gondolkodsz lehetséges az orrával való légzés. Abban a pillanatban, mikor elvesztettem az öt érzéket, rossz képek fogtak el. Amira rájöttem abban a pillanatban, hogy ha túl sokat használod a fejed, félni kezdel, hogy bármit is tegyél  és képtelen leszel mozogni. Ha túl sokat képzelődöm a hullámvasutakról és repülőgépekről akkor sem mehetek a fedélzetre és a szinpadon lenni ugyanaz. Ha túl sokat gondolok a kockázatra, nem tudom elvégezni a drótmunkát. A menő repüléshez szükséges nem túl sokat gondolkodni rajta, légy férfias megbánás nélkül és érezd azt a helyet. 
Általában bevallom, hogy érzékeny - impluziv tipus vagyok. Még a választásban is az érzések vezetnek. A romantikus szerelem az oldal legmagasabb pontja. A szerelmet nem lehet ésszel csinálni. Nem vonzza öntudatlanul egymást az aura és az 5 érzék? Az én esetemben természetesen van a látásérzet, de még a szaglás is nagyon fontos. Ez azért van, mert szeretem a lány tarkójának az illatát. Abban a pontban, ha még tetszik is az arc, ha ez az illat nem tetszik, nem fog működni. Csak az a probléma, hogy nincs sok esély, hogy megszagoljam. (nevet) A szerelemben az időzítés ereje nagy, , de kíváncsi vagyok, hogy még elkapni sem szenzáció és sors kérdése. Például tegyük, hogy most találkozunk valakivel és akkor is ha valamilyen okból elragadjuk egymást, nem tudunk randevúzni. Ebben az esetben az a benyomásom, ha egy év után is abszolut helyzetben találkoznánk, akkor sem tudnánk találkozni. Mert a szerelem nem egy egyszerű dolog. Érezni kell, mi derült fényben pontosan abban a pillanatban, amely kettőtök között van és megragadni azt, anélkül, hogy elengednéd. A kommunikáció az érzés fontossága körül forog. Jobb vagyok az interjúkban és játékonként (közvetítések) ha nincs forgatókönyv. Úgy gondolom, hogy ha továbbra is rögtönzést használ, miközben megérti, hogy a hely nem csak szórakoztató , hanem valami érdekest is létrehoz. 

Amikor a nagy földrengés megtörtént az öt érzék és elme teljes mértékben működött. 

Csak, impulzív tipus vagyok, de tulajdonképpen körültekintő tipus is. Akkor jöttem rá, mikor egyszer nagy földrengés történt. A második földrengésnél, a testem megérezte a veszélyt és ugyanabban a pillanatban az elmém teljes működésben volt. Egyszer szólitottam meg a mellettem lévő embereket, mondván, hogy "jobb ha elvesszük az értékeket és kimegyünk a szabadba", és amikor kijöttünk, nem sokkal azután megbizonyosodtam a környező épületek elrendezéséről és arra gondoltam, hol szabad megállni. A ilyen pillanat "énje" körültekintő és merész! Ugyanez volt a tavalyi tengerentúli koncert alatt is, amikor Ueda súlyosan megsérült a szinpadon. Az Ueda-val szembeni rendkívüli feszültségi helyzetben a kulisszák mögött valahogy visszavonult és a fennmaradó 4 emberrel sikerült végig vinni a showt. A személyzet azt mondta nekünk, hogy fejezzük be az előadást Ueda helyzetének említése nélkül, de én azonnal azt gondoltam ez baj. Aki jobban aggódott mint bárki más, az biztos, hogy a közönség volt és úgy éreztem, hogy nem engedhetjük, hogy a függőny lehulljon anélkül, hogy foglalkoznánk a témával. Személyes pillanatnyi ítéletemet követően azt mondtam, hogy Ueda megsérült a szinpadon és a kórház felé tartott, azután nem kell aggódjanak, mivel a helyzet rendben volt. Ezt követően mindneki felengedett, és úgy éreztem a koncert többé kevésbé befejeződött. Úgy éreztem, hogy az ítéletem nem volt téves. Ami ilyenkor fontos az a megítélési képesség. És gondolom a cselekvés képessége is. Ez az "én" akarok lenni , aki érzi a sürgősséget mégis helyesen cselekszik. Ennek érdekében az 5 érzékszervvel és egy állati ösztönnel együtt szeretnék fejleszteni egy jól müködő elmét is.

Ismét ezek a mély  gondolatok, ahonnan láthassuk mennyire megfontolt Kame. Szerintem nagyon jól levezeti, először abból, hogy szereti a sötétséget a látásból, majd az illatok érzése szaglás és végül, hogy megérzed valami történt és cselekedj helyesen ezt is a 5 érzékhez társítva. Nagyon nyiltan és őszintén beszél. Nem is tudtam, hogy szereti ha beleszagolhat egy lány tarkójában és ez is egy fontos tényező nála a kapcsolatok terén, de aranyos gondolat szerintem. És nagyon felelősség teljes, ahogy a rajongókra is gondol. Igen, ő a mi Kazuya Kamenashi-nk nem így van? :)  Jól áttudja gondolni a helyzetet és higgadtan cselekedni, erre intve másokat is. Ti ilyenek vagyok? Én személy szerint kicsit idegesebb tipus vagyok, de ha olyan a helyzet igyekszem amennyire csak lehet higgadtnak maradni. Bár azt hiszem van mit fejlődnöm és erősődnöm. Ha szomorú vagyok, ideges, mérges, boldog szóval bármilyen érzés csak előveszem a KAT-TUN vagy a tagok dalait és hallgatom és ők sokat segítenek ezzel. Ti is így vagytok vele? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...