2021. július 26., hétfő

Kame Camera 9



Vol. 9 Test

Ez az "Én ütőm"  egy házi projekt során készült nekem. A pályán a baseball játékosok finomitatlan, hólyagokkal teli kezét néztem és arra gondoltam, hogy nekem is többet kell tennem , de durva kezeket kaptam és mikor a KAT-TUN helyszineire mentem , szorongtam, hogy "ez rossz" (nevet).

Figyelemben véve a idol munka jellegét, gyakran testen keresztül fejeződik ki, de ez az én esetemben különösen igaz.  Azt gondolom, egy Jhonny vagyok a "fizikai iskolából". (nevet) Nem csak sok olyan munkahely van, ahol gyakorlatban mozgok, hanem a múltból is van öntudatom arról, hogy nem vagyok az a tipus akit azért fognak szeretni, mert csendben marad. Arra gondolok, hogy tudatában vagyok a létezésemnek, miután egész testemmel és teljes erőmmel cselekszem és mozgok. Emiatt feltételezem, hogy a testemmel való tudatosság természetesen megnőtt. A színpadi játék hamarosan elkezdődik. Ugyanakkor, amikor elkezdjük a gyakorlatot, úgy gondolom, hogy az első dolog a testem átalakitása lesz. Mivel júniusig volt "Going!"  házi projekt, annak érdekében, hogy közelebb kerüljek egy baseball játékos testéhez sokat ettem és vastag izmokat kovácsoltam. Mert ha test alacsony része nem stabil, akkor nem dobhatod messzire a labdát. Ezeknek az erőfeszítéseknek az eredménye, hogy a testem is valamivel nagyobb lett, de ez most olyan lett, ami bálványként nem a legjobb. Még akkor is ha teljes erőmmel táncolok, a vastag izmok akadályt jelentenek. Annak érdekében, hogy a szinpadra, könnyen elbűvölő test legyen belőle, azt tervezem, hogy lassan "megváltoztatom" életmódomat és öntudatomat és megfeszítem a testem. Bár a testformám irányítása a kép világának vonaláig tart. Több mint hirtelen sztoikus erőfeszítések, mivel először megpróbálok gyakorlatilag belépni a szinpadi játék gyakorlatába és többször elvégezni a drótmunkát. Ha saját testemmel érzem melyik hús nehéz és így akadályozó , természetesen csökkentve az étel mennyiségét is. Mert a fehér rizs is, amit mindig élvezettel fogyasztok, amikor a fogyás közepén vagyok, méregnek látom. (nevet) 
De ami a testalkatom irányitását illeti, egyszerűen csak szükségszerűen megragadom. Abszólut nem azért, mert sztoikus vagyok. Azt hiszem ha nem ezt a munkát végezném, laza testem lenne. Mert nem vagyok nárcisztikus. Nem fegyelmezek és nem formálok a magam érdekében, és miután megformáltam a testemet , a tükörben tükrözödő alakomat nézve, sem szeretek bele. Azt gondolhatom, hogy taníthatok a testemmel, mert engem kértek és valaki rám néz. A várakozásnak megfelelően "menő ember vagyok" (nevet) . 

Miután felszabadítjuk testünket , megértjük egymást. 

Az a fajta lány alkat, amit szeretek , az a lány, amely úgy néz ki, amely úgy néz ki, mint aki nehéz terheket is képes megfelelően viselni. A kövérség is rendben van és ha vékony az a benyomás, hogy elszánt. Más szóval feltételezem, hogy olyan testek vonzanak, amelyek kiszivárogtatják az önálló szívet. A férfiak gyakran mondják, hogy mellkasfétisük vagy lábfétisük van, de ez abszolut egy "díszes hangulatu beszélgetés". Azt hiszem nem a barátnőmnek kértem őket. Ha tökéletes modellalkata van, éppen ellenkezőleg, úgy tűnik a végén hervadni fog. (nevet) A mellettem lévő lány testéről nem fontosabb az az érzés, amikor megérintjük, mint maga az alak? Sőt a testben a legfontosabb az érzékenység! Ugyanez van a normális emberi kapcsolatokban és a munkahelyen is, de nem hihetetlenül fontos a test kinyitása és liberizálása, valamint a kommunikáció úgy, hogy nem csak fejjel gondolkodik? a szerelem a legmagasabb pontja. Például randevúk és sex közben is azt akarom, hogy őrültek legyünk és teljesen felszívodjunk együtt anélkül, hogy túl sokat gondolkodnánk! Ezen a ponton a szerelem és az élet hasonló. Szeretném ha mindannyian megvadulnánk szégyenkezés nélkül, szeretném ha az egész testével kifejezné amit érez. Nem szeretem azt a tényt, hogy "úgy teszek, mintha élveznék" de ha móka "5"-nek tűnik, akkor "10"-re válltja és visszaadja nekem, örülni fogok, mert ez figyelmességnek számít, ráadásul megértem és megszerzem mindenki érzését egész testemmel és gyorsan fog javulni a teljesítmény. Ugratás anélkül, hogy könnyen levenné a napszemüveget, váratlan show csinálás, talán ezek is a szereteti kommunikációi. (nevet) Úgy gondolom, hogy egy élettel teli közvetítés képes, az egész testemmel vonzóvá tenni: "Teljes erőmmel szeretlek, tehát  minden szerelmed nekem."  Bár mivel a magánidőmben sok nő megkedvel, bajba kerülhetek, természetesen blöffölök egy akadályt (nevet), de élet nem egy teljesen nyitott terület?! Mivel teljesen kinyitom magam örülni fogok, ha mindannyian kinyitjátok magatokat. 

És megint egy őszinte beszélgetés, magától beszél ezekről a változásokról nyiltan. Talán sokan ellehetnek, hogy Kazuya az a tipikus idol, aki a testével van el, nem tesz semmit érte és megvan minden jó benne csak úgy csettintésre. Pedig ez nem így van. És itt is látszik , hogy mennyire őszintén beszél, hogy küzd a testalakitáskor ő is, hogy szokott elhizni, de majd odaáll és figyel az étrendre, mozgásra, hogy elkapja azt az alakot amit kell és sosem mondja azt, hogy szereti amit lát a tükörben. Bár azt hiszem a legfontosabb, hogy mi akik támogatjuk ne gondoljunk ilyen butaságokra. nem így van? Soha hasonló dolog nem fordult meg a fejembe. Gondolom nektek sem ^^ .  Ti mit gondoltok erről a részről? Valaki tud mutatni egy képet ekőrül a az időszakról? :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...