2022. augusztus 23., kedd

Kame Camera 14



 Vol. 14 Férfiasság

Amikor véget ért a dráma forgatása, nyugodtan mehetünk inni.  Anélkül, hogy az elmúlt napra gondolnánk, csak férfiak maradtak inni órákig. Ráadásul 18 órakor kezdtük. (nevet) A nők kecses "állhatatosságához" képest a férfiak a szemtelen "mozgás".
Csak egy dolog arról az időről amikor a Yokai ningen drámában játszottam szerepet a múlt hónapig. Szintén a karakter megalkotása érdekében úgy döntöttem, hogy vékonyabbá teszem "emberiségemet" ezért gondosan sminkeltem és borotváltam a testszörzetet. Aztán valahogy furcsa lettem, a kinézetem gyorsan nőiessé vállt. A nőis külső nem születhet puszta természetes testtel. Mivel ez is egy "alkotó folyamatból" születik, bizonyos értelemben nem emberi, vagy jobb szerintem ez egy olyan dolog ami közelebb kerül a youkai-hoy. (nevet) Kicsiszolnia magát szépséggel és sminkkel, olyan dolgokat felvenni ami nélkül nem tudsz nem idegeskedni, mint a miniszoknya vagy magassarkú.  De ezek a nehézségek születést adnak a kecses nőiességnek. Egy ilyen nőiességet könnyű kifejezni a "kinézettel", a másik részen amit "férfiasságnak" nevezünk, szerintem az nem más mint a "belső".  Több mint a fizikai alak, ez a lelki erő. A harci esszencia, a felelőséget hordozó bátorság, az elszántság, hogy megvédd a számodra kedves embereket... ha ezek a tulajdonságok nincsenek meg, akkor nem számít mennyire simitod ki a megjelenésed, férfiként semmi vagy, igaz? 
Kamenashi Kazuyanak egy férfi szíve van és a teste is egy férfié és a szerelemi irányom is egy normális férfié (nevet). De általában nem vagyok tudatában az olyansminek, hogy "férfiasan akarok viselkedni" és az antennám azonnal reagál a nők érdekeit érintő dolgokra is. Gyakran mondják rólam, hogy "koncertek alatt nőies táncot és mozdulatot csinálsz", de ez általában azért van, mert csodálom a női gesztusok és mozdulatok szépségét. Öntudatlanul szívom fel őket és azt hiszem kifejezésként jönnek elő. Ugyanakkor a tény, hogy sxeretem az olyan tipikus nőies dolgokat, mint a kozmetikumok vagy az aromák ez azért van mert nagyon érdekesen néz ki és jó érzés. Emiatt érdekel, hogy a velem dolgozott színésznők mit hordanak magukkal és az öltözöben általában csajos beszélgetéseket folytatunk ( nevet). Valószinüleg erről beszélve, vannak emberek, akik azt gondolják "te nem vagy férfias. Bár te férfi vagy.", de nem bánom. Egyszerűen azt akarom élvezni, amit szeretek az autókat és a szépséget egyaránt, kedvem szerint. Mindig semlegesnek akarok lenni azokkal kapcsolatban , amelyeket csodálatosnak vagy érdekesnek találok, anélkül, hogy arra figyelnék hogyan találnak engem. 

Azok az emberek akik kívülről őszinték, mint egy férfi, de otthon élvezik a nőiességüket, nagyszerűek.

Végül úgy gondolom, hogy az elbűvölő embereknek semmi közük ahhoz, hogy férfi vagy nő és ha azokról az emberekről beszélünk, akik lenyűgöznek valami "semleges/köztes" varázsuk van. Amikor azt kérdezik, hogy "Ki az a férfi aki a kedvenced?" mindig Johnny Depp hezitálás nélkül. Több mint a maccsó testforma, jobb a karcsú izomzatú és figyelmetlenség is. Valaki a külsöleg nem ragaszkodik a férfiassághoz, hanem akire támaszkodhat a döntő pillanatban; akinek a munkamódszere az elveit követi és aki őszinte ember... szerintem az ilyen férfi egy jó férfi. Ugyanez vonatkozik a nőkre is. Szeretem azokat az embereket, van egy fajta semleges/ közös természetük. Inkább valaki aki kihuzza a női természetet csak kívülről, szeretem azokat az embereket akik jó értelemben véve éreztetik a férfiasságukat. Elbűvölnek azok a nők akiknek higgadtságuk van és nem törödnek a kis dolgokkal, akikben megvan az olyan állhatatósság, mint aki olyan terhet vagy függetlenséget cipel, amihez nem kell elkényeztetni, mint egy gyereket. Tulajdonképpen nem az ilyen emberek tartanak magukban aranyos nőt? Összefogottan folytatnak érdekes beszélgetést, de valójában a szerelem oldalán tiszták és naivak  (nevet).  Annak ellenére, hogy divatjuk durva, fehérnemű és pongyola hihetetlenűl kidolgozott. Annak ellenére, hogy ha szabadba mennek enni azt mondjak "Bárhova is megyünk rendben van!", otthon nagyon képzetten főznek és egyszerűen végzik a házimunkát. Elleknezőleg azon tűnödöm vajon nem azok élnek-e csuszva, akik lendületesen próbálnak fellebbezni, miközben egy fajta nőiességet mutatnak... de ez csak az én sejtésem. (nevet)
Röviden mind a férfiak, mind a nők olyan csodálatos emberek, mint a "mélyen csillanó vízek." Hát nem azok az igaziak, akik nem csak magukért élvezik férfiasságukat vagy nőiességüket, hanem valaki más miatt is?

Szabadság... ez a szó keringett bennem ahogy olvastam, majd fordítottam a részt. Szabadszelleműség jellemzi Kazuyat, ez valahogy érződik minden egyes részében. Ami természetesen jó dolog és érdekes. Ahogy olvastam a részt, elgondolkodtatott. Igazán érdekes tényeket sorakoztat fel és a meglátása is izgalmas. Hát egy ilyen embert, hogy ne lehetne szeretni? Mi a véleményetek nektek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...