2022. augusztus 26., péntek

Shunkashuutou



Shunkashuutou

~Négy évszak~


Tavasz Nyár Ősz Tél
Senkit nem tudok jobban szeretni mint most
"Egy nap gyűrűt veszek neked. Ígérem" mondtam és mégis.

Könnyű érzéssel kezdődött de viszonylag sokáig birta, igaz?
Abba a szobába ahol az időmet az érzéseim elrejtésével töltöttem.

Feltötltve minden emlékemet, új helyet keresek
Amikor megpróbáltam kitörölni a számodat kicsordultak a könnyeim.

Tavasz Nyár Ősz Tél
Az idő múlik, a szerelmünk egy emlék
Vándorlunk és bolyongunk, NE MONDJ BÚCSÚT csak még egy kicsit.

HIÁNYZOL KICSIM, MONDD EL MILYEN FÉRFI? CSENDES

Minden hibámat megbocsájthatod, a szenvedély nem tökéletes
Hogy ne tűnjön el finoman megmelegítettük és szerelem lett belőle.

Ha újra kellene szülessek, veled akarok találkozni és nevetni.
Nem gondoltam, hogy egy ilyen nap eljön.

Tavasz Nyár Ősz Tél
Az idő múlik, a szerelmünk egy emlék
Vándorlunk és bolyongunk, NE MONDJ BÚCSÚT csak még egy kicsit.
Tavasz Nyár Ősz Tél
Senkit nem tudok jobban szeretni mint most
"Egy nap gyűrűt veszek neked. Ígérem" mondtam és mégis.

A hátad tovább megy, ha futok azon tűnödöm sikerül e elérnem
Még ha egy nap találkozol valaki mással, ne felejtsd mi volt köztünk.

Egymás mellette mentünk a bútorboltba és vettünk egy asztalt, azon a tavaszon
Izzadtunk, a tűzijátékot nézve, nem mentünk haza, az első nyarunkon
Körbejártunk, fújt a szél, egymás mellett álltunk, egy fájdalmas őszön
Egymás kezét fogtuk, nem aggódtunk, örökkévalóságot ígértünk, azon a télen
A lazán eltöltött napokon nevetve újra beszélgethettünk egymással
Még mindig emlékszem mikor először találtad meg a tengert.
Tavasz eljön, nyár eljön és az ősz és a tél is visszajön
Tavasz Nyár Ősz Tél "Megígérem" mondtam és mégis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...