2022. október 1., szombat

Kame Camera 15


 

Vol. 15 Életkor

Egy kép abból az időből amikor elmentem "yankinuki"-t enni teljesen egyedül. Mindig is szerettem önállóan cselekedni, de volt olyan időszak, amikor problémásnak éreztem, mert ha valami történik zavaró lett. Nemrég újra szabad vagyok. Az életkornak köszönhetően képes vagyok ahová csak akaork menni egyedül? (nevet).
Gyakarn hallom, hogy a férfiak aggódnak a nők életkora miatt, de én egyáltalán nem. Megtörténik, hogyha a munkahelyen találkozunk, hiszen vannak hierarchikus kapcsolatok, én kérdezem meg először "Hány éves vagy?" , de ebben a helyzetben miután tudmást szereztem, hogy idősebb vagy fiatalabb, egy hétre rá elfelejtettem már (nevet). Mert a kapcsolat természete, olyasvalami ami megváltozik az adott személlyel való kompatibilitás és környezet következtébe, igaz? Ha jobban belegondolok, azt hiszem a legtöbb férfi uralkodni akar a nők felett, ezért talán visszahúzzák őket az idősebb nők, akik tapasztalatot szereztek. Valószinüleg az a gyengeségük, hogy nem akarják, hogy észrevegyék kis énjüket. Értem a mögöttes érzéseket, de ha megengeded, hogy elmondjam, nem azért van, mert először kisérleteznek? Nem érted ezeknek az emberknek a varázsát, ha csak messziről nézed. Beszélned kell velük közelebbről, megérintsd őket, érezd az illatukat. És ha elbűvölő számodra, akár idősebb, akár fiatalabb, számít még a kora? Képes leszel rá tekinteni, nem csak mint életkor szempontjából, hanem, mint "az a személy". Az én esetemben a szerelmeről és a baráti preferenciákról nyitott és mindenevő vagyok, azon a ponton mondva "Excentrikus vagy." (nevet).  A sor végén ezek a kritériumaim. Hacsak nem okoz bosszúságot másoknak, még ha nem is nomrálisak, rendben vannak a magánéleti emberi kapcsolatok, ha valami van akkor nem kötödnek a nyilvánossághoz vagy a józan észhez, azok mélyebbek és vicesebbek lesznek. Mivel lenyűgöznek azok az emberek, akik egy olyan világot hordoznak, amit én nem, ha észreveszem, gyakran megesik, hogy máskorú vagy más munkakörű emberebe szeretek bele. Ugyanez vonatkozik a férfiakra is, de a női szépség mind a külső megjelenésből, mind a belsőből áll, és ahogy a fiatalság elhalványu, a belső szépség egyre mélyül, igaz? A fiatal nők számára, a külső megjelenés is fegyverré válik, de az idősebb nőknél engem inkább a belső oldal ragad meg.  Lenyűgőznek azok a nők, akik 40-es évekiben, hasonló szépséggel tartanak öregedésgától ápolással, mint egy 20-as éveiben járó, de végül úgy érzem nem találok érintkezési pontot olyanokkal, akik csak erre specializálodtak. Ennél is jobban megdobban a szívem a megértő kedvességért, az őszinte munkamódszerekért, a kúlturáért.
Tudod, szeretném, hogy a mellettem lévő nő szép legyen, de nem kell az legyen 24-ből 24 órát. Talán azért, mert nem tudok lazítani olyas valaki előtt, akinél mindig be van kapcsolva a "szép nő"  Jó valaki, aki anya vagy barát arcává is válhat.

Az az érzésem, hogy a 26. életévem lesz az egész életem legsűrűbb éve.

Úgy tűnik, hogy ebben az évben 26 évesen leszek az eddigi legforgalmasabb . Nemcsak mentális fáradtság a debutálás miatt, de az anyag is sűrűsödni látszik, izgatott vagyok. De a másik oldalon az egyetlen dolog amit csinálok, az a munka, vannak olyan pillanatok is , amikor azt gondolom, hogy talán az "önálló" képzésem nem elég. A nők is nyugtalanok lesznek, ha nem egyensúlyoznak jól a " kinézet polarizálás" és a " belső polarizálás" között. Ez ugyanaz (nevet). 
Ez azért van, mert a közelmúltban, minden üzleti világban a velem nagyjából egykorú srácok elkezdték megkülönböztetni magukat. Habár korábban elkezdtem dolgozni, sok olyan dolgot tudnak, amit én nem,  és az, hogy én utálok veszíteni, sajnálatos. (nevet). Szeretnék megtudni többet a társadalmi közismeretről, több könyvet akarok olvasni, és filmeket és színházi előadásokat akarok nézni. Azon tűnödöm, hogy érdemes e haszontalan időt élnem, például egyre több kudarcot elszenvedni  hivatalosan és magánéletben is, amíg fiatal vagyok. Tudom, hogy valami extravagáns és szemtelen dolgot mondok... de tudod az a következtetés, hogy "Nem tehetek mást, csak a jelenben élni."  Mindannyiunkon múlik, hogyan és milyen arányban használjuk fel az életünkre adott időt. Teljes sebeséggel és minden erőnkell futni huszon éves korunkban vagy nagy sebességre kapcsolni a 40-es éveinkben? A nők is jól járnak, ha mindent a szépségre akarnak bízni és akkor is, ha a munkára vagy a családra koncentrálnak. Bármelyik választás jó. Szerintem jó lesz, a ha magad módján éled az életed, hogy ne kelljen megbánnod.

És ismét egy téma, amit jól és szépen kidolgozott, körbe magyarázott. És valóban, milyen igaza is van, ne felejtsünk a jelenben élni és magunk módján éljük azt, hogy ne kellejen semmit sem megbánnunk. ✅🌟🔥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...