2022. szeptember 3., szombat

Yorokobi no uta





Yorokobi no uta

~Örömteli dal~


Yeah


Szeretlek Szeretlek

Ezen kivül mást nem mondok

Szeretlek Szeretlek

Jol vagyok barmilyen celt elerunk.


A jõvõ amit ezen a vonaton látunk

Erre van ez a dal.


Csak egyszeruen élni

Elore menni veled

Melegits fel engem a halványuló csókoddal

Azt kívánom aludjak itt ma.


Szeretlek Szeretlek

Még akkor is ha mindenki utál.

Szeretlek Szeretlek

Úgy remegsz a tömegben.


Te aki elvesztetted a visszatérési helyed

Megakarlak védeni.

CSÓKOLJ MEG BABY!


Az igazi hang magában foglalja

azt amit nem láthatunk a szépséget!

Amikor sírni készülsz , csak emlékezz

Itt vagyok, bármi történjen.


Rap: A városunkba várjuk a vonatot 

A NYOMÁST 

az Igazi Arcomon rejtem el.

Zárt képet készitettem rólunk a szerelemrol,

A szívemre másolom, hogy soha ne felejtsem.


danana danana lalala lalala la la la

VEDD A SZERELEM VONATÁT, VEDD A SZERELEM VONATÁT

A JEL elso látásra átfutott rajtam.

Ne menj az utolsó vonattal,  az utolsó állomás veled van.

Neveden hívlak és megfogom a kezet mielott elmész.


Szeretlek Szeretlek

A létezésed mindent csodássá tesz.

Szeretlek Szeretlek

Szeretlek...


"Nem állok le!"


Csak egyszeruen élni

Elore menni veled

(MONDD) VEDD A SZERELEM VONATÁT, VEDD A SZERELEM VONATÁT

Melegits fel engem a halványuló csókoddal

Azt kívánom aludjak itt ma.

Az igazi hang magában foglalja

azt amit nem láthatunk a szépséget!

Amikor sírni készülsz , csak emlékezz

Itt vagyok, bármi történjen.


Állandóan közelleszek hozzád. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...