2022. január 18., kedd

Tekints az égre!

 Egy kis bejelentés:

Sziasztok! Ahogy lássátok nagyon megindult az "Egyszer a keserűség napjai is felvilágosodnak" történet, mivel szeretném nagyjából tavaszig befejezni, de lehet, hogy hamarabb is sikerül. Attól függ az egyetem mennyire enged az időmből ... És megtanultam , hogy amikor van ihletem irom, irom irom... :)) 

Ez volt az első történet  amit itt közzé tettem, ezzel kezdtem az oldalt és bár volt egy nagyon lapos rész amikor eltűntek a részei, de remélem, hogy attól nagyon vártátoka  folytatást. Amikor ezt a történetet elkezdtem, hogy bevalljam őszíntén, úgy voltam vele, hogy legyen egy ilyen kis story, hogy kirpóbáljam ugymond a szárnyaimat. Akkoriban már sok story fogalmazodott meg nekem Kameval és általam kitalált szereplővel, de még is úgy voltam, hogy kezdem egy ilyen spontán jött storyval, ami szerintem elég jól alakul. Sokáig gondolkoztam, hogy milyen terjedelmet adjak neki és őszíntén még most is kételkedem de szerintem ekörül fogok maradni. De egyelőre nem mondom meg, hogy pontosan hány rész is lesz még benne. Viszont ne aggódjatok, még jó néhány részig olvashassátok Akaru Oshiato és Kazuya Kamenashi történetét.  Bár biztos voltak hibák benne és lesznek, úgy érzem, hogy részről részre fejlődtem és remélem, hogy ti is így lássátok és egyre jobban megszerettétek a történetemet :) . Egy ilyen kis nyári story , ami remélem, hogy mint nekem is nektek is kellemes volt olvasni. "A sors szenvedélye" tovább folytatodik egyelőre, nem közeledik a végéhez, tudom kicsit ott összekutyulodtak a dolgok,  sok ötlet támadt fel bennem így valamivel hosszabb lesz mint ahogy terveztem, de remélem, hogy élvezitek azt is!  Na de persze, miután véget ér az első story amit itt elinditottam, jön egy új is, amibe már nagyon várom, hogy belekezdhessek és hogy kis újat is adjak, meghoztam nektek ennek a történetnek az ismertetőjét. Remélem, hogy tetszeni fog! 


 

Tekints az égre!

Néhány hónappal ezelőtt ugrott be és kezdtem rajta rágodni, morfondirozni, hogy hogyan is alakulna. És annyira összetettem, hogy eldöntöttem ez lesz a következő amit itt megosztok veletek. A főszereplője, minő meglepetést okozhatok vele Kamenashi Kazuya és a női főszereplő egy általam kitalált karakter neve lesz Ai Hotaru . Na de lássuk is, hogy miről szólna.

Ai szülei mindig a középpontba vannak és azt sem lehet tagadni, hogy szeretnek reflektor fénybe lenni. Bár lányuknak is hasonló sorsot akarnak, a lány inkább a háttérben szorulna meg és mindent onnan figyelne. Erről meg is szeretné győzni szüleit, de még nem halad jó uton... És ha nem lenne elég épp külföldről érkezik haza és egy olyan hirrel fogadják, hogy van egy vőlegénye. Ami hát nem kis meglepetést okoz neki... Bár először hallani sem akar róla, végül egy vénetlen folytán találkozik vőlegényével és eldönti , hogy ad egy esélyt Nakamaru Yuichinak a KAT-TUN tagjának, hiszen jó fejnek tűnik és néhány napja ismerik egymást, de megtudja nevettetni.
Eközben Kamenashi Kazuya karrierje felfeleível, a KAT-TUN népszerűsége nem lankad annak ellenére sem, hogy már csak 4-en viszik tovább a csapatot, a rajongókért küzd és küzd az egész csapat. De mostmár úgy érzi ideje lenne másra is koncentrálni, szeretne végre szerelmes lenni és egy hosszabb távú kapcsolatban részt venni.Nem pont az, hogy eddig nem voltak kapcsolatai amiket komolynak gondolt,de mostmár úgy érzi az amor nyila meglephetné valami furcsa, de felhőkbeni érzéssel, amit eddig sosem érzett. Egyik nap szeretett kutyáját sétálgatja a parkba, amikor szó szerint összeütközik egy lánnyal. Hát mint mindenki, először megragadja a külső, de egy napot töltenek együtt és már azt érzi, hogy szinte soha nem volt ennyire egy hullám hosszan valakivel eddig. Újra akar találkozni vele, de ez a találkozás nem sikerül a legjobban, hiszen ennek a lánynak vőlegénye van méghozzá jó barátja és munkatársa....

Mi fog ki alakulni ebből a történetből? Még én sem tudom :)) . Na de a sors kiszámithatatlan mint tudjuk, sosem lehet tudni, hogy éppen mit hozz elő. És hogy a legvégén kiknek fognak szólni a harangok? Milyen események előzik meg? Eldől majd amint hozom! Jó szórakozást hozzá majd!


Kérlek továbbra is olvassátok a történeteimet és jó szórakozást hozzájuk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...