2023. szeptember 11., hétfő

No more pain



No more pain


Yeah 2010 N.M.P

Ha holnap a világ vége

Én mindig itt akarok lenni 

Menjünk...


Hol van a mennyország?

A világegyetemen van egy lény, félre száguldott, 

Egy mély erő ami áthatól ezen a testen. 

Az imák képtelenek , hogy elérjenek téged , aki annyira távol van,

A szuvas határon. 

Az igazság miért mosolyog, amikor valoságban igazság nincs?

Hajítsd a szemeidet ezeken az alalkokon, ahogy megfulladnak egy végtelen háboruban

Nincs fájdalom.


Nem akarlak elveszíteni téged, de.... micsoda fájdalmas világ.

Hogy én ne vesszek el az ezer éves tömeg közepette

(Több ártatlan személy? Én bűnös keresztem?)

Farag a szívembe a remény fájdalma

Nem akarlak elvesziteni téged, de .... micsoda fájdalmas világ.


A feny miért az az egyetlen dolog amit megbabonáz a szerelem , 

(Szertet micsoda fájdalmas világ)

Már nem létezel?

Nem-nem-nem több fájdalom.


N.M.P Mi vagyunk "nincs több fájdalom"  hangot okozó feltűnő elfogás

(K)Megtoló hang fénylik fent baby

(A)Ez a szám folyatódik, hogy keresd a fényt baby. 

(T) Te fekete és feher csíkok , 

szintén bonyodalom, te döntésed csinálni vagy maghalni.

(T)Hogy jöjjek ide, elhagytam a tízenéves éveimet, álmodok, mint egy amerikai álmot

Menj fel 

Lépésről így folyamatosan velem futsz

&(U) senki sem nyertes (N) semmit nem nyertek 

az én játékom folytatódik.


Mondjuk , beszélj velem, éppen ne sírj , mert a könnyek nem erre a fájdalomra való gyógymodok.

Csak a röpke és száraz holnap eltűnik, valószínüleg meg kell ismételni?

Nincs fájdalom.



Nem akarlak elveszíteni téged, de.... micsoda fájdalmas világ.

Hogy én ne vesszek el az ezer éves tömeg közepette

Farag a szívembe a remény fájdalma

(Nincs fájdalom-wo oh)

Nem akarlak elvesziteni téged , de ...micsoda fájdalmas világ.


A feny miért azaz az egyetlen dolog amit megbabonáz a szerelem 

(Szertet micsoda fájdalmas világ)

Már nem létezel?

Milyen fájdalmas....de nem-nem-nem több fájdalom

Tudod mire , gondolok?

Nincs fájdalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kame és Takahashi

  Kame és Takahashi Kyohei (Naniwa Danshi) kalandja Part I: https://youtu.be/mY-19u4miI4?si=1XQszRtPpu6ekoVa Kame ismét udvariasan felveszi ...